Spacebase DF-9 [P] [ENG] (2014) (1.06)

 
Автор Сообщение

TorrentFilm ®

Пол:

Стаж: 1 год 11 месяцев

Сообщений: 7741



Награды: Нет

Торрент-статистика

Создавать темы 19-Дек-2014 02:00

[Цитировать]

- -Год выпуска: 27 окт, 2014
Жанр: Стратегия
Разработчик: Double Fine Productions
Издательство: Double Fine Productions
Платформа: PC
Версия игры: 1.06 (от 13 ноября)
Тип издания: Repack
Язык интерфейса: английский
Язык озвучки: не требуется
Таблэтка: не требуется
- -• Операционная система: Windows Windows Windows XP Vista / 7 / 8 / 8.1
• Процессор: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equivalent
• Оперативная память: 1 Гб
• Видеокарта: NVIDIA GeForce 8600 GT or equivalent
• Свободного места на жестком диске: 200 Мб- -Spacebase DF-9 предлагает Вам построить поселение в космосе, где одна роковая ошибка может привести к гибели всего экипажа, ведь за бортом открытый космос. Начните игру с распределения работы, изучите параметры Ваших подопечных и назначьте им работу, смотрите за их моральным и физическим состоянием, изучайте корабль, стройте новые объекты и комнаты.Прототип игры создан за две недели для конкурса Double Fine’s Amnesia Fortnight 2012.
Разработчики обещают сделать Dwarf Fortress в космосе. С такой же глубокой социальной системой, где колонисты могут наживать себе врагов и друзей, общаться друг с другом, ссориться, совершать преступления и тому подобное. Уже в следующем обновлении обещают сделать инвентарь у персонажей. С предметами колонисты будут поступать так, как им заблагорассудится — торговать, обменивать или выкидывать за ненадобностью. Разработчики говорят, что в вещах вся суть. И вообще человек без предметов был бы не человеком.
Помимо этакой космической The Sims, где нельзя управлять героями, есть случайные события, напоминающие Faster Than Light. Иногда может прилететь корабль с рейдерами и устроить погром на вашей базе. А бывает, что с вашей станцией стыкуется дружественное судно, экипаж которого не хочет зла.
А еще всё слегка похоже на Space Station 13, но только вы в роли создателя карт и капитана. Ну и, конечно же, грех будет не вспомнить Space Colony, которая на самом деле намного ближе к Spacebase, чем все остальные игры. Даже концепция примерно одинакова. Что только события разворачиваются непосредственно в космосе, а не на планете.

Порядок установки

Установить, играть.
Запустите из папки с игрой, если у кого не запуститься с ярлыка на декстопе.
C:\Program Files (x86)\Spacebase DF-9 v1.06

Особенности Repack-а

Ничего не вырезано/Не перекодировано 100%
1.06 (от 13 ноября)
Автор репака-Animaniac

Список изменений

v1.06 Новая версия:
• Mods can now be loaded via ZIP files from the Mods subdirectory of the game's install directory. Each ZIP is loaded as a simple virtual file system which can contain directories that mirror the main game scripts and override their behavior. A file called "init.lua" in the top level of each ZIP's directory structure will run when the mod is loaded, allowing you to perform any needed initialization. See the MyDemoObject.zip there for a simple example mod, which adds a new buildable object with its own artwork.
• Arrow keys now pan view same as WASD keys.
• "show_hints" flag added to bootconfig.cfg, set it false to disable the Hint system entirely.
• Fixed: Unsuited citizens in a vacuum don't enter "sucked into space" immediately.
• Fixed: Turrets don't spawn in derelicts and docking ships as intended.
• Fixed: Various UI issues when resizing game window.
• Fixed: Held weapons don't appear correctly on spacesuited characters.
• Fixed: Research datacubes don't display properly.
• Fixed: Ships dock onto pending construction.
• Fixed: Base Seed Pod can start encased in an asteroid.
• Fixed: Turrets don't display properly when scanning for threats.
• Fixed: Raiders kill people imprisoned in brigs.
• Fixed: Ship engines don't sort correctly with nearby walls.
v1.05:
• Fixed: Citizens no longer place stuff on shelves, always have "stuff" need unsatisfied.
• Fixed: Dropped ore disappears.
• Fixed: Various rare crashes.
v1.04:
• Completely rebalanced the galaxy map. Where you choose to build a new base matters a lot more now.
• Raiders will no longer attack and destroy Airlock Suit Lockers - leads to too many obnoxious situations.
• Tuned hint message priority and visibility durations.
• Each entry in EnvObjectData.lua can now specify a sprite sheet, making it possible to create custom objects with new sprite sheets.
• Fixed: Visible doors in unexplored derelicts always appear as broken airlock doors.
• Fixed: Goals and base stats aren't wiped when starting a new game.
• Fixed: Incapacitated hostiles prevent room claiming.
• Fixed: Alerts display for hidden non-citizen illnesses, allowing you to select them in unknown territory.
• Fixed: Player can drag camera while dragging new construction in Construct mode.
v1.03:
• Character limit on character/room/object renaming.
• Fixed: After ~45 minutes of play, events stop occuring for long periods of time.
• Fixed: Crash on insufficient matter.
• Fixed: Tutorial base shifts position on galaxy map.
• Fixed: Construct menu items highlight improperly.
• Fixed: Turrets can't fire through open doors.
v1.02:
• Hide back walls in construct mode when cutaway view is enabled.
• Clearer visuals for Tear Down vs Vaporize wall tile orders.
• If user tries to save during an event, save happens once event has run. Prevents various event state bugs.
• Balance: Difficulty ramps up over slower time, final siege takes longer to happen.
• Fixed: Security sometimes doesn't respond to Beacon in correct numbers.
• Fixed: Tutorial conditions aren't completed when keyboard shortcuts are used.
• Fixed: Final siege goal triggers prematurely.
• Fixed: "Ghost helmets" appear on citizens during certain animations.
• Fixed: Turrets don't attack hostiles in some cases.
• Fixed: Some AI issues relating to survival situations.
• Fixed: WASD keys function in full-screen menus.
• Fixed: Pathfinding crash.
• Fixed: Can't place weight benches.
• Fixed: Crash building or hovering some objects.
• Fixed: Time doesn't pause when starting a new game.
• Fixed: Tutorial doesn't load correctly when selecting Outpost EZ-101 in Galaxy Map with resized window.
v1.01: Старая раздача
Major Features / Enhancements
• New Tutorial Mode teaches basic game concepts. Access Tutorial Mode by selecting “Learn to Play” from the pause menu or by picking Tutorial Outpost EZ-101 on the Galaxy Map.
• New Goals Screen tracks player progress towards persistent goals, such as “50 citizens on base”, “Researched all technologies”, etc.
• Later in the game hostile forces now show up in greater numbers and combinations, culminating in a visit from the Pirate Megafleet once your base becomes successful enough. Survive the onslaught to complete the game’s hardest goal.
[Профиль] [ЛС]
Кто просматривает тему:

Показать сообщения:    

Текущее время: Сегодня 02:43

Часовой пояс: GMT



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы